Rezerwacja i płatności
Warunki rezerwacji, płatności i zakwaterowania
Regulamin:
- Regulamin określa zasady rezerwacji, płatności i zakwaterowania w Zakładzie Aktywności Zawodowej ORSW Laliki.
- Rezerwacji można dokonać mailem bądź telefonicznie.
- Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku za pobyt do 4 dni od dnia dokonania rezerwacji. Jednocześnie wpłata zadatku oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji.
- Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Opłata rezerwacyjna (zadatek) jest bezzwrotna. Pozostałą część płatności za pobyt zawartą w ofercie oraz wszystkie dodatkowe świadczenia Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
- Wstępna wysokość całkowitej należności za pobyt zostanie określona w ofercie.
- W przypadku wpłaty zadatku i anulowania rezerwacji w czasie krótszym niż 3 dni przed planowanym przyjazdem Gościa Ośrodek zastrzega sobie prawo do zatrzymania wartości wpłaconego zadatku.
- Informacje o skróceniu pobytu w naszym obiekcie należy zgłosić 24 godziny przed rozpoczęciem następnej doby hotelowej. W takim przypadku gościom przysługuje zwrot opłaty za niewykorzystane świadczenia.
- Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z rezerwacji nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 (w dniu przyjazdu) a kończy o godz. 10:00 ( w dniu wyjazdu). Podczas zameldowania niezbędne jest okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość i wypełnienie karty meldunkowej.
- Wpłaty prosimy dokonywać na konto:
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Aktywności Zawodowej
Ośrodek Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Wypoczynkowy Laliki
Laliki 365
34-373 Zwardoń
Bank Spółdzielczy; 34-350 Węgierska Górka; ul. Zielona 45
Nr konta: 48 8131 0005 0015 3995 2000 0010
( w opisie prosimy o podanie terminu pobytu w Ośrodku oraz imienia i nazwiska lub nazwy instytucji )
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
Reklamacje:
Gościom przysługuje prawo pisemnej reklamacji w recepcji obiektu. Reklamacja będzie rozpatrywana przez Dyrekcję Ośrodka w terminie 14 dni od daty jej złożenia reklamacji.